Friday, July 1, 2016

ტრენინგის მეოხთე დღე



1.07.2016

ტრენინგი დაიწყო  ნასწავლის გახსენებით, გავეცანით ახალი დღის განრიგს, შემდეგ გავეცანით სახელმძღვანელოში მოდულლი:2 აქტივობა:2-ს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმურილებას, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. რა დადებითი მხარე აქვს კითხვების დასმას სწავლების პროცესში, ასევე განვიხილეთ რომ კითხვები სამგვარია, ესენია ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, როგორი კითხვებია და როგორ ეხმარება მასწავლებელს ამ კითხვების დასმა სწავლების პროცესში, განვიხილეთ მაგალითები, თუ როგორ ეხმარება თემატური კითხვები ზოგად კითხვებს, ასევე ვისაუბრეთ იმის შესახებ თუ როგორ შეუძლია მასწავლებელს ერთსა და იმავე ზოგად კითხვას შეუსაბამოს განსხვავებული თემატური კითხვები, რა განსხვავებაა ზოგად და შინაარსობრივ კითხვებს შორის, რა როლი აქვს ზოგად, თემატურ და შინარსობრივ კითხვებს სწავების პროცესში და რამდენად მნიშვნელოვანია მისი გამოყენება მოსწავლეებთან.

No comments:

Post a Comment